Pages

My other passion......

During my not so free time (I stole some of it) I enjoyed playing with my sewing machine, needle and thread. All works are the result of trial and error (thanks to Mr.Google and Lady Youtube). These are the end products........

Monday 10 October 2011

Tambah koleksi cuba-cuba jahit....

Masa dok show off my travel sewing kit last week, Ain (PT kat opis) mintak buatkan tempat dia nak simpan her brooch collections.....yang boleh gulung-gulung  of course....


Ni dia hasilnya....

Simply a small quilt (size A4 paper lebih kurang)

...dah gulung....put it in your bag n off you go balik kampung... 


Today Ain mintak buat yang lagi besar untuk mak dia.....Amboi, banyak betul brooch korang yer....

This brooch hanger start at RM10 for 6" x 12" using medium weight cotton/linen. Heavy weight cotton susah nak cucuk nanti.  

~~~~~~~~~~~~~~~~~**~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Weekend baru ni jugak siapkan pencil case for Azamshah's classmate.....

for Taiseer (such a nice name....)
hasil budak baru belajar......

TQ to Era (mama Taiseer) for the order.....InsyaAllah nanti buatkan Arib punya pulak...



No comments:

Post a Comment